ELLEM point - osobní odběr zboží - pobočky
Co je ELLEM point?
- domluvená pobočka (obchod), kde si můžete vyzvednout své objednané zboží u nás z e-shopu
Kde jsou domluvené pobočky ELLEM pointu?
- zatím pouze v Pardubicích (Superbotičky - Ohrazenice)
Mohu si tam zboží jít zakokupit osobně?
- bohužel ne, slouží pouze jako výdejní místo pro e-shopové objednávky
(ale pracujeme na tom, aby tato místa byla do budoucna zásobena naším zboží pro volný prodej)
Platím za zboží e-shopu, nebo až v ELLEM pointu na místě?
- zboží je možné si vyzvednout pouze oproti platbě převodem, nelze tedy vyzvednout na dobírku, nebo platit hotově v prodejně
Kdy si mohu zboží po objednání vyzvednout?
- po zadání objednávky vám přijde zálohová faktura, tu je třeba co nejdříve proplatit
- my vyčkáme na vaši platbu, zaúčtujeme ji a zboží připravíme do obchodu, kde si budete vyzvedávat
- jak bude zboží připraveno, obdržíte výzvu na e-mail a do sms zprávy (toto se děje většinou do tří pracovních dní od přijetí vaší platby za objednávku)
Jak to funguje, když si zboží na místě prohlédnu, ale zjistím, že mi nevyhovuje?
- zanecháte ho na prodejně a peníze Vám budou vráceny na účet, ze kterého jste objednávku uhradili
- platební příkaz na výplatu peněz zpět zadáváme max. do třech pracovních dní od přijetí požadavku
na vrácení platby
Co mám říct v obchodě, když si přijdu zboží vyzvednout?
- vaše objednávka vám bude vydána na základě sdělení variabilního symbolu z dokladu, který budete mít v e-mailu
(variabilní symbol se shoduje s číslem objednávky) - na místě podepíšete, že jste si zboží vyzvedli a překontrolujete (doporučujeme prohlédnout si kompletnost objednávky ihned na místě, na pozdější reklamace chybějících kusů nebude brán zřetel)
Chci zboží reklamovat, kam s ním?
- zboží, které jste si vyzvedli na pobočce ELLEM pointu, můžete i na stejné místo donést k reklamaci,
je ale nutné nejdříve kontaktovat nás, a to nejlépe písemně na e-mail: prodej@ellemshop.cz,
nebo telefonicky 774252825 (telefonicky v pracovní dny, od 9 - 15 hodiny) - pokud přinesete zboží na pobočku bez předchozí domluvy, není povinnost ho na pobočce přijmout
- reklamovat také můžete na adrese: Lenka Demčáková, Příčná 136, 53002 Pardubice, kam ho zašlete poštou,
či jinou přepravní společností - dále reklamaci řešíme dle Občanského zákoníku
Chcete si u sebe v obchodě zřídit pobočku ELLEM pointu?
- napiste nám na e-mail: prodej@ellemshop.cz a domluvíme se :-)
Tým ELLEM